"A l'atzar agraeixo tres dons:
haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida, i el tèrbol atzur de ser tres voltes rebel."
M. Mercè Marçal

Fes un tomb i...

llegeix, opina, crítica, comenta, etc.

dilluns, 27 de desembre del 2010

A l'altra banda de la paret (2)

 
Joel 31 anys, fa 3 anys que viu en un quart sense ascensor.
Natàlia 25 anys, tot just s’acaba de traslladar a un quart sense ascensor.
Cadascú viu a una banda del replà, i encara han de descobrir el que passa a …


A l'altra banda de la paret
[per veure l'escena (1) seguiu l'enllaç a Ricderiure Bloc]
 
Escena 2.


Diumenge 06:30


El Joel arriba a casa després d'una nit de festa.


Ostres, l’última no me l’hauria d’haver begut -pensa mentre puja les 87 escales que el separen del 4t. pis. Una feinada per treure les claus, posar-les al pany, etc.- Mecagondéuitotselsantsdelcel-hostiaaaa!! Quin mal! Quin mal!
Però això què collons és??? Un banc??
Però qui cony ha posat aquest banc aquí??
Merda, segur que ja tinc veí. Serà ruc. No m'ho puc creure! Però què es pensa, que el replà és seu o què?? Acaba d’arribar i ja ocupa l’espai compartit.
Mira, perquè són les 4 de la matinada i vaig cego com una cabra, que sinó li picava a la porta i quan obrís li fotia el banc pel cap.
A més, què collons hi vol fer al replà que s'hi posa un banc, sortirà a llegir?? o pretén fer petar la xerrada amb els veïns al replà de casa?? S'ha de ser capullo per fotre un banc al replà eh!!!
I jo casi em foto de cap, m'està sortint un blau al sec de la cama que fliparé!
Uff! Ara vaig a dormir, però demà, demà... demà em sentirà aquest que es creu el rei del bloc!
Amb moltes dificultats obre la porta del pis i entra.



A mi i a en Ric ens agradaria molt que, algú amb una mica de gràcia fent dibuixos, ens donés un cop de mà posant imatges als nostres personatges i a les seves vides. Si algú amb una mica de garbo s'anima creiem que pot ser molt enriquidor per la història.


I properament, continuarà...




10 comentaris:

  1. Molta boca és el que tenen els homes borratxos, però ja veurem si li tira pel cap quan la vegi, a mi em sembla que no ho farà pas!

    ResponElimina
  2. si, si, quan conegui la veïna li cauran els daixonses, i els fums, per terra...
    `^_^´

    ResponElimina
  3. jejeje...

    culebrones bloguerus.....

    ResponElimina
  4. Em quedo amb ganes de més...


    VOLEM MARRO!!!!

    ResponElimina
  5. Fantàstic Ad i Ric! Això ja cobra molta vida! noi, noia, banc al replà, alcohol...!

    ResponElimina
  6. Ei, escena 3, pls.
    Està xulo això. Va seguiu.
    Vaig a mirar de col·laborar-hi amb alguna imatge. Però aquesta ha de ser per inspirar propers capitols o per il·lustrar-ne de ja escrits?

    ResponElimina
  7. Laura! En primer lloc gràcies per l'oferiment! La veritat és q en ric i jo nem una mica sobre la marxa, treballem a través del google docs i no estem molt segurs del que volem, d'inici potser seria bo que tinguéssis accés a la informació amb una mica de temps i preparessis dibuixos, però tot és parlar-ho i arribar a un acord! Estem en contacte!

    ResponElimina