"A l'atzar agraeixo tres dons:
haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida, i el tèrbol atzur de ser tres voltes rebel."
M. Mercè Marçal

Fes un tomb i...

llegeix, opina, crítica, comenta, etc.

dimarts, 2 de novembre del 2010

Floretes de tardor

Fa mesos que tinc el blog abandonat i lo més fort és q escric però no publico... i no és per una qüestió social, vull dir que no té a veure amb critèris de publicació relacionats amb posar al blog només allò que consideri que la gent pot trobar interessant de llegir, sinó que té a veure més aviat amb una qüestió de deixadesa personal.


Però fa uns dies vaig obrir el correu electrònic i vaig veure hi havien aparegut un parell de floretes animant-me a seguir escrivint i publicant entrades... les floretes, en realitat, són regals que altres bloggaires fan per "condecorar" el teu blog, tot i que, sent realista, les dues floretes que jo he rebut tenen més a veure amb una qüestió d'amistat; ja que sóc totalment conscient que el meu blog, després de mesos aturat, no mereix gaires premis. De totes maneres a tothom li agrada que li regalin flors i a mi m'ha posat contenta i m'ha animat a fer-me present de nou.

Aquesta és la meva flor:


Seguint la cadena floral i les seves instruccions, regalaré flors a aquells blogs que segueixo habitualment i que mereixen un premi!! 

Instruccions:


1. Desar la imatge i postejar-la al teu blog.
2. Donar el premi a 12 bloggers més.
3. Posar un link als nomenats.
4. Fer saber als nomenats que han rebut un premi comentant el seu blog.
5. Compartir l'apreci i posar un link de la persona que has rebut el premi.


Els meus bloggaires premiats amb una floreta són:
- La Maria pel seu blog ANIMALIA ple de creativitat 
- L'Isaac pel seu blog IBLAMA BLOG replet de propostes interessants 
- El Ricard pel seu blog RICDERIURE BLOG carregat d'entusiasme 
- L'Andreu pel seu blog EL BLOG D'EN XAPIX sorgit de les bones intencions 
- La "dona infidel" pel seu blog CONFESSIONS D'UNA DONA INFIDEL desbordant d'erotisme 
- El Cesc pel seu blog NATTAHNAM on les coses es veuen d'una altra manera 
- El Xexu pel seu blog BONA NIT I TAPA'T que sovint desperta rialles 
- El Joan Ramón pel seu blog LA GARROFA DE MONT-ROIG que no se'n perd una 
- La Judith pel seu blog A CAVALL DE VENT amb molta personalitat i molt personal 
- Al Xitus pel seu blog CALAIX DE LA TARDA BOIROSA que et submergeix en la quotidianitat
- Per la "Nets" i el seu blog E ARA QUÈ? que diu les coses molt clares 
(I com no podia ser d'una altra manera...)
- Pel Jesús pel seu blog TENS UN RACÓ DALT DEL MÓN generador de cultura 


Per finalitzar l'entrada només vull felicitar als premiats i agraïr l'empenta dels meus dos floristes el Ricard i l'Andreu!

11 comentaris:

  1. No està malament que el meu blog desperti alguna rialla, sovint no parlo de coses massa agradables... moltes gràcies per pensar en mi, Adbega.

    ResponElimina
  2. moltes gràcies per pernsar en el meu blog

    ResponElimina
  3. Moltisssimes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!mil petons

    ResponElimina
  4. moltes gràcies AD !!!
    cuidaré i regaré bé aquesta floreta!!!
    salute!

    ResponElimina
  5. Moltíssimes gràcies!!! Està bé això que hagis tornat a reenganxar-te!!!! Salut!

    ResponElimina
  6. Ohohoho! Quina ilu la floreta que m'has enviat!!! ets un solet!!! i sobretot celebro que t'hagis reenganxat, blogaire!
    Moltes gràcies per tot i continuaré amb el ritual de les floretes! m'ha agradat molt! Tonets!

    ResponElimina
  7. una floreta per tu, casi ja pots fer un ramet ben bonic, eh!!! enhorabona!
    http://animaliabitxiak.blogspot.com/2010/11/ritual-floral.html

    ResponElimina
  8. Ostres Adbega!!!!!!!!!!!
    La veritat és que m'ha fet molta il·lusió el teu missatge avui :) L'he vist a la feina pe`ro no l'he pogut respondre fins ara...Ja ho crec que penjaré la imatge! a més, m'ha agradat molt com has descrit el meu blog. Merci!!!!
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  9. Iep! Que contenta de veure que el meu blog torna a tenir vida!

    Xexu, si busques veuràs que en algún dels teus escrits tu també et consideres bromista i divertit, així que no són d'extranyar els meus somriures.

    Jesús, sempre que obro l'ordinador penso en el teu blog, però no sempre participo... sóc una mica dropeta!

    Mon, mil petons potser no caldran, però un te'l demanaré qualsevol dia.

    Ric, la floreta me l'hauràs d'ensenyar, qualsevol dia d'aquests la vinc a veure!

    Cesc, gràcies a tu també pel teu blog.

    Maria, de res i gràcies per la meva floreta també! De segur que la teva estarà contenta entre els bitxos i les verdures del teu blog!!

    Xitus, m'alegro que la descripció t'hagi agradat, a mi m'agrada el teu blog!

    ResponElimina
  10. Hola de nou,tornar-te a donar les gràcies i dir-te que m'ha fet molta il.lusió rebre la teva flor...i tal i com em dic algunes vegades: DESPERTABLOG!!!un petó.

    ResponElimina
  11. Nets! De moment el blog ha despertat, a veure si li dura un temps abans no torni a agafar somnolència!

    ResponElimina