"A l'atzar agraeixo tres dons:
haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida, i el tèrbol atzur de ser tres voltes rebel."
M. Mercè Marçal

Fes un tomb i...

llegeix, opina, crítica, comenta, etc.

dimecres, 24 d’agost del 2011

Lectors anònims

Avui he tingut una bona sorpresa! 

He parlat amb una dona (senyora de cap a peus) bastant més gran que jo i que aprecio molt. En un moment de la conversa m'ha dit:

- Ai! Ara que hi penso. M'agrada molt el teu bloc!

Jo m'he quedat paradíssima. Fins i tot he tingut una mica de vergonya; perquè tot i que en el bloc no s'expliquen intimitats, si que s'expliquen coses que formen part de tu (i del teu tu més profund), encara que sigui entre línies (o entre entrades) o que només representin determinats espais vitals. Immediatament després m'he sentit afalagada, sobretot quan m'ha dit que s'ho llegeix tot, fins i tot la novel·la (A l'altra banda de la paret), que diu que també li va agradar molt.

Sóc conscient que ella també m'aprecia, així que és probable que en realitat no li agradi tant com diu el meu bloc, però amb l'estoneta que hem parlat m'ha demostrat que realment l'havia llegit en varies ocasions. 

Això m'ha fet molt conscient que, no només les persones que públicament et segueixen són les teves seguidores reals, i que hi ha més gent que, tot i que per tu puguin ser veritables desconeguts, poden fer un seguiment de les coses que fas o que et passen  a través del bloc (depèn de com utilitzis) i per tant, també poden fer-ne un judici (o prejudici). 

Siiiii! Ja ho sé que me'n podria haver adonat abans d'això, i que des de l'inici sabia que era probable que fos així, sobretot quan en crear-lo vaig marcar l'opció de fer-lo públic, però... fins avui no he pres consciència de la capacitat comunicativa/informativa dels blocs, vaja... del meu bloc (http://www.youtube.com/watch?v=-HeRaXfsdSQ)!!

Au, sigueu conscients de la realitat... i si pot ser, una mica més rapid que jo!

Fins aviat!


5 comentaris:

  1. però si en dos anys has tingut 10.000 i pico visites!!!

    salut!!!

    ResponElimina
  2. No en som massa conscients d'això, sempre ens oblidem dels lectors anònims i només valorem els que ens comenten. Però és que si no dius res, com puc saber que em llegeixes?? No som endevins, si no ho veiem no ens podem imaginar que hi són. Alguns sabem que sí que hi són, però d'altres ni ho podem imaginar.

    ResponElimina
  3. hi ha moltes persones que no entenen per que faig un blog, però la veritat es que pot ser de molta utilitat tan pel que escriu com pel lector/a. Jo ara estic en fase......"manca d'inspiració blocaire" o "dropaire de mena" no trobo un moment per escriure un nou post...
    El teu blog es precios i encara que no sempre hi deixi comentaris, també el llegueixo segueixo

    ResponElimina
  4. Adbega és cert potser no en som del tot conscients però hi ha molta gent que ens llegeix i no ho sabem i si t'ha dit que li agrda el teu bloc creu-t'ho és cert! amunt!

    ResponElimina
  5. Ric, ja saps que jo sóc més donada a les paraules que als números, així que fins ahir no em vaig picar de morros amb les 10.000 visites!

    Xexu, m'agrada saber que no sóc la única que està a la "parra", i tens raó, si no comenten com he de pensar que em llegeixen?

    Mon, ara si que m'has fet posar les galtes vermelles (això és que tu també em deus tenir apreci, oi? jajaja!) i a veure si aviat, amb el final de l'estiu i la calor, et treus la droperia de sobre i et tornes a activar al bloc!

    Elfeelang, al final em creuré que el meu bloc val la pena... no entenc perquè mai he guanyat un premi CATS! jajaja!

    ResponElimina