"A l'atzar agraeixo tres dons:
haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida, i el tèrbol atzur de ser tres voltes rebel."
M. Mercè Marçal

Fes un tomb i...

llegeix, opina, crítica, comenta, etc.

dilluns, 8 de novembre del 2010

Microconte (Joc de lletres)



Microconte desestressant


Em vaig treure el rellotge i la meva vida va canviar; ser escriptor va tornar a ser un plaer, el temps no em perseguia i els escrits eren millors, l'editorial no m'apretava, perquè les vendes augmentaven i ara visc com un dofí en un mar tranquil. Treu-te'l!!


Aquesta és la meva aportació al Joc de lletres del blog TUMATEIX LLIBRES, vinga animeu-vos a participar!

4 comentaris:

  1. No, no, que sense rellotge no sóc res! Però el teu microrelat t'ha quedat molt bé!

    ResponElimina
  2. Potser m'ho penso i tot... El teur relat m'ha agradat moltíssim!

    ResponElimina
  3. que bé si això es podes fer, jo en seria el primer

    ResponElimina