"A l'atzar agraeixo tres dons:
haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida, i el tèrbol atzur de ser tres voltes rebel."
M. Mercè Marçal

Fes un tomb i...

llegeix, opina, crítica, comenta, etc.

dimarts, 19 d’abril del 2011

Pista de St. Jordi (1 i 2)

Amb el temps una mica just, però amb ganes de confondre el personal (qui avisa no és traïdor), des d'avui fins dissabte aniré penjant pistes per anar preparant el terreny de la meva "parella" de St. Jordi! Com que la meva intenció era fer-ne una cada dia, però ahir no vaig poder fer entrada, avui posaré dues pistes, però la resta dels dies només en posaré una...









  • PISTA 1
    • La meva parella de St. Jordi té una vocal puntejada... que li dóna melodia al nom. Un nom molt maco, per cert!

  • PISTA 2
    • La meva parella de St. Jordi potser no rebrà només un llibre, vist la seva dèria blocaire, probablement estarà més content amb un altre tipus de regal.






1 comentari: