"A l'atzar agraeixo tres dons:
haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida, i el tèrbol atzur de ser tres voltes rebel."
M. Mercè Marçal

Fes un tomb i...

llegeix, opina, crítica, comenta, etc.

divendres, 2 d’octubre del 2009

Una jota personal.

Aquesta entrada és una mica especial. I em fa una mica de vergonya crear-la...


Fa uns dies em van aconsellar que participés als "jocs de paraules" del bloc d'en Jesús Tibau "Tens un racó dalt del món", que ja havia visitat alguna vegada. Vaig veure que el joc que proposava per aquest mes era la cració d'una jota, i sense donar-li gaires tombs em va sortir això:


Si camines per la vida
No et deixis manipular
Que qui un sol destí desitja
Facilment l’ha de trobar
Si no ensopega amb la pedra
Que algú li voldrà posar

Si només és una volta
No et maregis de rodar
Que qui masses voltes dóna
Després no sap com tornar
I qui no pot tornar a casa
se'n cansa de caminar

Si t’has perdut en la fosca
Busca llums al teu voltant
Que si una flama s’apaga
alguna altra s’encendrà
I abraça’t a la troballa
Que a un nou port et portarà

Lo important és caminar
I no aturar-se de sobte
Que qui es queda quiet es mor
I d’aqui ja no s’hi torna
I sabem que no hi haurà
més camí que el que es farà


Tot i enviar-li, sóc conscient que és una creació bastant "cutre", però escolta... lo important és participar i jo ja ho he fet.

Avui m'ha demanat que la pengés al meu bloc i així ho faig.

Fet!


3 comentaris:

  1. Aquí m'has sorprès!!!! encara m'enteraré a aquestes altures de la vida, que tens cops secrets.......
    No em tens en la teva llista de blogs!!!! sniff, sniff

    petons!!!!!

    ResponElimina
  2. carai! carai! no està tant malament! no es fàcil pensar tot el que has pensat! deus estar en una etapa de creació, per tant crea, crea si estàs inspirada!

    ResponElimina
  3. adri mira aixó

    GAMO (Dama dama)

    http://www.sierradebaza.org/Fichas_fauna/07_07_gamo/gamo.htm

    ara em dius que no existeixen els gamos.

    ResponElimina